ویلا ۱۸۰ متری مدرن با جزئیات هوشمند

 

یک نمونه جذاب طراحی ویلا کوچک مدرن این بنا است که با جزئیات هوشمند و وسایل مدرن در داخل فضایی خیره‌کننده به خود گرفته است. این ویلا دارای ۱۸۰ مترمربع مساحت با سقف‌ شیروانی و پلان طبقه باز است. بعد از ایوان مدرن و زیبا یک سرسرا پیش روی شما قرار دارد.

سقف‌های بلند باعث می‌شوند فضای داخلی بزرگ‌تر از حالت عادی به نظر برسد. در این ویلا، یک بار صبحانه در مرکز بنا گنجانده شده است. در پشت بنا، یک ایوان بزرگ و یک آشپزخانه در فضای باز، فضایی ایده‌آل را برای سرگرمی در طول ماه‌های گرم سال فراهم کرده است.

در قسمت پشت ویلا، سوئیت اصلی بیشتر قسمت سمت راست خانه را اشغال می‌کند. این سوئیت شامل یک اتاق خواب بزرگ با سقف مرتفع، کمد دیواری و حمام با سینک دوتایی و دوش و وان است. از طریق پله‌هایی مدرن، اتاق رخت‌شویی و اتاق گلخانه از این سوئیت جدا می‌شوند تا فضای شما مرتب و کاربردی باشد.

در سراسر خانه، دو اتاق خواب دیگر برای مهمانان یا کودکان وجود دارد؛ به‌علاوه یک حمام مشترک که دو سینک را برای راحتی بیشتر فراهم می‌کند. با تمام وجود سعی شده است از پلان این ویلای کوچک به بهترین نحو استفاده شود.

 

 

180 متری طراحی ویلا کوچک

 

 

طراحی ویلا مدرن ۱۸۰ متری

 

این ویلا ۱۸۰ متر مربعی جزئیات زیادی را در خود دارد. با وجود یک اتاق نشیمن برای استراحت در قسمت جلوی ویلا، یک فضا عالی برای دورهمی به وجود آمده است. اتاق غذاخوری و آشپزخانه نیز مستقیما در مقابل این قسمت قرار دارند. طبقه اول یکدست و یکپارچه شده است تا فضا بزرگ‌تر از آنچه هست، احساس شود.

در سراسر ویلا، سوئیت اصلی شامل یک اتاق خواب بزرگ، یک حمام با سینک دوتایی و یک کمد توالت و یک کمد دیواری است. یک پلکان کوتاه مدرن نیز به طبقه دوم جایی که دو اتاق خواب دیگر قرار دارند، منتهی می‌شود. هر اتاق به یک حمام مشترک با دو سینک و یک رختکن خصوصی برای حمام دسترسی دارد.

 

 

طراحی ویلا کوچک مدرن 180 متری

 

 

 

ویلا مدرن دو طبقه

یکی دیگر از نمونه‌های طراحی ویلا کوچک لاکچری و مدرن این بنای دو طبقه است. این طراحی جذاب، نمای منحصربه‌فردی با انواع خطوط سقفی تیز، صاف و شیبدار ایجاد می‌کند. این بنا ۲۲۰ مترمربعی با ۳ اتاق خواب و ۲ سرویس بهداشتی فضایی عالی برای یک خانواده به حساب می‌آید.

 

 

دو طبقه طراحی ویلا کوچک