ویلای لوکس مدرن

 

این ویلا ۲ اتاق خوابه کوچک با طراحی مینیمالیستی برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون افراد برای ویلاهای سبک مدرن طراحی شده است. سبک منحصر به فرد با ستون‌های سنگ‌کاری در زیر ایوان سرپوشیده جلو و عرشه بزرگ در طبقه دوم، تصویری جذاب ایجاد می‌کند که علاوه بر بهینه کردن فضا از ظرافت آن کم نمی‌کند.
اتاق خواب دوم در سطح اصلی قرار دارد و سوئیت مستر در طبقه فوقانی دارای دوش اختصاصی و دسترسی خصوصی به پاسیو بزرگ است. بسیاری از امکانات پایه برای این خانه مدرن زیبا در دسترس هستند.

 

لوکس طراحی ویلا کوچک

 

 

ویلا مدرن ۱۹۰ متری

 

در طراحی ویلا مدرن ۳ اتاق خوابه، سلیقه خانواده‌های جوان در نظر گرفته شده است. اتاق‌خواب‌ها فضایی راحت و ایده‌آل برای کودکان فراهم کرده‌اند و استفاده از پنجره‌های بزرگ باعث شده است فضا بزرگ‌تر به نظر برسد.

 

190 متری طراحی ویلا کوچک

 

 

 

طرح خانه معاصر ۲۰۰ متری

 

در این ویلا زیبا، سه اتاق خواب و ۳ سرویس بهداشتی در فضایی به مساحت ۲۰۰ متر مربع گنجانده شده‌اند. وجود پلان طبقه باز، آشپزخانه جزیره، اتاق غذاخوری همه‌کاره و اتاق مستر با شومینه باعث می‌شود ساکنین حس خوبی از زندگی در آن داشته باشند. در طراحی این ویلا یک پاسیو و یک تراس نیز در نظر گرفته شده است. در طبقه دوم، اتاق خواب اصلی قرار گرفته و اتاق خواب دیگری نیز برای مهمانان در این طبقه گنجانده شده است.

 

200 متری طراحی ویلا کوچک

 

 

ویلا مدرن ۱۶۰ متری

 

این ویلا مدرن و مقرون صرفه دارای ۳ اتاق خواب، ۲ حمام و گاراژی برای نگهداری ۲ ماشین در فضایی به مساحت ۱۶۰ متر مربع است. ساکنین این ویلا عاشق اتاق‌های بزرگ، اتاق غذاخوری و همچنین آشپزخانه آن خواهند شد. برای کسانی که عاشق نور طبیعی هستند، پنجره‌های بزرگ و منحصربه‌فرد ویلا مطمئنا لذت‌بخش خواهند بود.

 

طراحی ویلا کوچک 160 متری